dilluns, 17 de juny del 2013

MULTIAVENTURA 3r CICLE

Per a concloure aquest curs 2012/2013, els alumnes de 5t i 6t de primària decidirem viatjar fins La venta del Moro ( comarca de Requena-Utiel). Allí vam gaudir de dos fantàstics dies de convivència rodejats de natura i de moltes activitats a l'aire lliure.
feu click per a veure totes les fotos del viatge

El primer dia, per tal d'estirar un poc les cames després del llarg camí amb bus, realitzarem una xicoteta excursió per tal de visitar la fortalesa d'Enguidanos on ens vam quedar meravellats de les precioses vistes.
A continuació, i després d'un més que merescut dinar, ens vam enfundar els neoprens i vam fer un barranc; el recorregut va ser aproximadament d'unes dues hores on vam poder caminar per la muntanya, realitzar salts a piscines naturals de fins i tot 2 metres d'alçada i, a més, llançar-nos per "tobogans" de pedra. Per a posar més emoció si calia a l'expedició, vam realitzar quasi la meitat del camí baix una pluja amb pedregada inclosa. Ho vam passar genial!!

Després, una vegada ja en la casa rural, cadascú es va acomodar en les seues habitacions, ens vam dutxar, ens vam canviar la roba i vam baixar al sopar. A la nit, un poc més de festa en un pub que teníem per a nosaltres...on vam ballar fins que el cos va aguantar!!
Al dia següent, una vegada havíem descansat i desdejunat, vam anar de nou cap al riu Cabriel (un dels més nets d'Europa) i vam realitzar un descens amb barca (rafting). Vam recórrer el riu durant unes 2 hores; vam fer jocs dins del riu, vam poder nadar, llançar-nos per ràpids, etc...sempre amb les màximes mesures de seguretat (neoprè, casc i armilla salvavides).
Per a finalitzar, vam anar a dinar i de nou cap a casa.

Des de el centre volem donar l'enhorabona als nostres alumnes per el seu comportament. Sempre fent cas de les instruccions, actuant amb molta educació i sentit comú. Gràcies a ells ho passarem d'allò més bé. De ben segur no serà l'ultima!!!